Adegan ranjang di filem Ombak Rindu [Video Inside].


Dalam filem neh ada memuatkan beberapa babak sensitif [adegan ranjang] yang melibatkan Maya Karin dengan Aaron Aziz. Filem neh sebenarnya di adaptasikan dari sebuah novel Ombak Rindu [ada 3 siri kesemuanya] karya Fauziah Ashaari. Sedikit sipnopsis tentang filem Ombak Rindu yang dipetik dari sini ;
Izzah, gadis yatim piatu yang kematian ibu dan ayah akibat kemalangan jalan raya. Justeru itu, ayah saudaranya, Taha, mengambil tugas memelihara Izzah. Isteri Taha cukup tidak senang dengan kehadiran Izzah dan menuduh Izzah membawa bala dalam keluarga mereka.

Pada masa sama, Pak Cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual Izzah kepada seorang tauke kelab malam. Izzah terpaksa mengikut kehendak ayah saudaranya walaupun hatinya meronta.

Di situlah dia berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz. Hariz sanggup 'membeli' Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan mahu membawa dia keluar dari neraka jahanam itu.

Atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah, tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan.

Kat bawah neh pula trailer filem Ombak Rindu ;


 

Nampaknya filem2 terbitan Malaysia semakin berani memaparkan adegan2 ranjang atas nama lakonan yer. Yang neh takde pula RTM nak gam ataupun Majlis Fatwa nak berikan ulasan yer. Herm.. hahahahah.. pelik kan?

Tapi yang kat bawah neh lagi pelik ;

“Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu. Terus-terang, saya ingin lakonkan babak atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak tersebut sepanjang karier saya. Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar,” katanya -mayakarin-

Hahahaah.. Syukur? Alhamdullilah?  Lepas melakonkan adegan ranjang yang sebenarnya tidak dibolehkan bagi seorang pelakon islam pun sempat bercakap syukur? Alhamdullilah? Hahaha.. memang makin pelik. Niat tidak menghalalkan cara. Tolonglah faham baik2. Berlakon ke apa ka.. sentuhan yang wujud antara dia dan Aaron Aziz adalah real. Malahan yang lebih parah ia dilihat oleh ramai orang. Herm... apalah akibatnya kesan dari perbuatan itu yer.

Berita penuh pasal maya karin teruja berlakon adegan ranjang disini.
Adegan ranjang di filem Ombak Rindu [Video Inside]. Adegan ranjang di filem Ombak Rindu [Video Inside]. Reviewed by AmenoWorld on Saturday, December 03, 2011 Rating: 5

26 comments:

siTerubuk said...

xkan xbiasa kot hahaha...pape pun berhati-hati dengan perempuan cantik..tengok ni http://terubukbakar.blogspot.com/2011/12/aksiair-liur-meleleh-tengok-artis-ini.html

pro said...

jom ke ranjang Lelaki bertukar kepada perempuan seksi dalam 2 tahun

awesomeME said...

aku pun tak tau le nk ckp ape. dh mmg ade dlm novel tu nak uat mcmne. so skrg nak slhkan siapa? Osman Ali ke Fauziah Ashari?

cerita Budak Kelantan lg teruk ade. geli aku tgk. menyesal tgk wyg.

hana said...

aish..
masih berfikir2 nk tgk cite ni ke x...

Anonymous said...

jangan nak jadi babi sangat nak main2 negeri pula adik saitain babi.

Lim | 2011 said...

Maya karin ckp - syukur alhamdulillah sbb lepas wat adegan ranjang - Fikir manusia skrg :) Mmg memalukan .

faisGERSHWIN said...

mana ada manusia perfect, saper kita nak hukum dia.. teguran yang membina tue rasa nyer ok.. Cermin Diri, Hiasi Peribadi

Putus said...

Ini mesti Finas kasi potong punya. Lu tengoklah nanti. Itu trailer saja, mau tarik orang masuk panggung la, nanti lu pigi sana panggung tunggu la sampai The End apa habuk pun tarak punya. Mesti potong stim cara P1. Betul aku cakap. Jangan terpedaya la kawan kawan yang ku sayangi

nur adi said...

potong apa . aku tengok sebijik2 yang kuar . nasib baek takde adegan kiss kiss mulot . couple tengok taktau la nak kata ..

naDhi_islamiC said...

huh makin teruk pgarah filem kita. tgok filem2 corak 1malalysia

http://nadhiislamic.blogspot.com/2011/07/watak-yang-memalukan-orang-beragama.html

Anonymous said...

mna p mufti2 malaysia?

noni said...

@Anonymous

"jangan nak jadi babi sangat nak main2 negeri pula adik saitain babi."

Kau ni pandai baca ke tidak. Kan tulis dalam huruf besar tu, Budak Kelantan. Engkau ni ada ambil UPSR ke tidak. Cikgu ada ajar pasal nama khas? Itu nama filem la. Bukan rujuk orang. Emosi tak tentu pasal. Aduhaiiii pun.

ANTI KEMUNGKARAN said...

Jabatan Agama tak ambil tindakan plak

Anonymous said...

Anonymous said...
mna p mufti2 malaysia?
December 3, 2011 6:29 AM

-----------------

ada mufti yang nak mencari salah pembangkang ja. sampai hal macam ni pun tak di ambil kisah. bagi la nasihat kat kementerian supaya hentikan slot filem macam ni.

MyNurinShop Online (001922115-V) said...

tak perlu ada adengan ni pun filem boleh laku gak.. nak tengok pn jd segan.... apsal Finas tak block pulak scenne ni.. heran!

Anonymous said...

tu kan? ada tengok jugak kat TV maya karin cakap macam tu.. kata blakon filem tu, pakai tudung dari rumah sebab nak ambil feel Izzah pakai tudung, tapi bangga plak blakon adegan macam tu.. Na'uzubillahi Min Zalik..
dunia akhir zaman.. bila mana manusia dah xtakut buat dosa, bahkan berasa seronok pula.. Nastaghfirullah al-'Azim..

p/s: To admin, maaf atas komen ini, tapi nak mintak admin deletekan vdeo adegan tu sebab boleh mengundang dosa kepada ramai orang(pelaku, pengarah, pencetus, penonton, admin sendiri dan ramai lagi) -peringatan buat diri sendiri juga-

Wallahu a'lam

seri atikah rangkuti said...

hancurlah engkau,,,,nnti di nereka sana,,dahlah buat benda yg dilarang agama,ucplagi sykur,

Anonymous said...

Eleh Maya Karin nak eksyen2 gementar pulak....

Anonymous said...

mana mufti2 kt malaysia ney... takkan duduk diam saja.rmai yang dah panas ati ney. bawak2 la wat tindakan, kalau tak, tunggu la balasan kat akhirat nanti..hermmm

PIERRE CARDIN said...

macam ni agak nya yg dkatakan filem malaysia dah maju!haprak

burnkelana said...

4 hari 4 juta.. patutpon laku.. rupenya ada aksi ranjang!

saipul said...

orang tgk pun bukan pasal aksi ranjang tu...tp citer dia memg best...hehe aku sendiri xbersempatan tgk lagi...hehe

Ateh said...

Kat dalam novel tak ada pulak aksi macam tu dibuat. Bila bab2 lahanat macam ni boleh pulak ada yg nak salahkan novel. padahal pengarah filem yg untung juta2 tu yang pandai2 reka cerita. Time ada scene yg bagos..ooo ternyata inilah hasil kreativiti hebat pengarah..bila time ada scene yg mcm cibai ni..boleh pulak ada yg nk salahkan novel.... masa aku baca novel ni dulu x der kak rasa geli geleman mcm tgk kat panggung..aku terpikir gak..ni citer melayu ker citer BLUE..

kononnya pengarah filem ni cakap dia suruh maya karin belajar ngaji semata2 nak hayati watak izzah ni..Hai... baru nak belajar ngaji ker??? Pelik.. yang buruk2 semua salah penuis novel..yang bagos2 semua pengarahnye idea...

Anonymous said...

Dunia akhir zaman. Dah terang2 artis tu mmg tak senonoh, adegan tu teruk.....tp x de org nk tegur, okay je. Cuba si Bob Lokman, cerita psl pengalaman hidup utk panduan, teladan dan sempadan, kena buru plk. Tak mustahil, nnt Aaron Aziz, maya Karin, Lisa Surihani dan Omar Osman plk dpt title Dato' Hehehe!

Anonymous said...

simpati ngn bini aaron...wa3

Anonymous said...

aaron suami dayusssss....suami maya karin lagi dayusss

Powered by Blogger.