Gambar bogel neelofa tersebar?

Padan muka !

Errr silap.

Hahaha..

Kalau ya itu dia samada dia mengaku ataupun tidak, aku berharap kerajaan boleh amek tindakan. Kita mahu artis2 seperti neh diberikan pengajaran agar jangan suka2 bergambar tidak senonoh tak kiralah untuk mana2 majalah sekalipun dan untuk apa2 sesi photoshoot sekalipun.

Samada dia tersilap langkah atau apa, itu bukan alasan. Kita kena berikan pengajaran yang tegas kepada dia supaya artis2 yang lain lebih ber ahti2 dalam membuat keputusan untuk bergambar apa seme.

Dan kalau itu bukan dia aku minta maaf banyak2. Dan aku berharap blogger yang sebarkan tue boleh larh berhenti menyebarkan sesuatu yang tidak benar tentang neelofa. Tapi blogger tersebut pun tak letak tuduhan. Dia tanya jek sambil tunjukkan gambar2 yang memang nampak terang lagi jelas sebijik cam neelofa.

Ka, super impose ja seme tue?

Canggih gila kalau larh kalau ya. Pasal memang tak macam super impose langsung. Tapi kalau bukan, berharap sangat agar neelofa berubah apa seme. Sambil2 berharap kerajaan kenakan tindakan yang tegas terhadap artis2 yang terjebak supaya menjadi teladan kepada artis lain terutamanya artis wanita.

Dan bagi korang yang teringin2 nak tengok gambar tue aku minta maaflah. Aku tak upload pun kat blog neh. Seksi nak mampos siot.

Hahahaha..

Sumber : Blog gosip. 
Gambar bogel neelofa tersebar? Gambar bogel neelofa tersebar? Reviewed by AmenoWorld on Friday, June 08, 2012 Rating: 5

3 comments:

..cik faTiha Tea'ah... said...

Aku tak upload pun kat blog neh. Seksi nak mampos siot.

p/s ; Ahaaa..like this...bagus admin..kang xpsl2 dpt dosa free :)

Anonymous said...

pkai la.. tp seksi la..

Anonymous said...

Bguslah admin x post..tapiii perkataan juga boleh mndatangkn FITNAH..buat semua pembaca yg budiman...termasuk tuan blogger..gambar yg dimaksudkn itu saya pernah download 2 thun yg lalu...2 tahun tauuuu..maknenye????. Utk pengetahuan semua gambar2 berkenaan adalah photoshoot beliau semasa mnjadi model sambilan iaitu sebelum beliau mnjadi artis..neelofa pakai tube putih setakat dada..gambar2 tube tu sbenarny byk..cuma ada yg upload gambar bhg atas sj sedangkn ada gambr yg nampk tube..biasalah nak bagi up blog..biar gempak

Tapi saye nk bg ingat semua termasuk saya sendiri dn tuan blogger jugak..ubahlah diri kita daripada menjadi seorang yg suka memanjangkn aib org lain kpd org yg lebih sedar dgn kelemahan diri ..sempena hari jumaat yg barakah hentikanlah fitnah terutama kalau benda tu dah lepas..x kisah cerita Neelofa atau mana2 artis sekalipun sebab kalau kita menghantar berita yg kita sendiri x pasti..org2 yg mndengar & membaca boleh mmbuat telahan masing2.. Ada yg mengutuk,menghina,mengungkit bahkan memanjangkn fitnah..dosa2 itu semua kita yg tanggung..

Ustaz Azhar Idrus pernah berkata samada kita bercakap atau menulis kalau iany berupa fitnah dan dipanjangkn org lain maka kita akn dpt dosa berlipat ganda...dia juga cakap seburuk-buruk manusia walaupun dia seorg PENZINA tapi kalau dia bertaubat nasuha Allah ampunkn dosany...MALANGNYA bg mereka yg mengumpat dn mewujudkn fitnah Allah TIDAK AKAN MENGAMPUNKANNYA selagi tdk meminta maaf kpd yg empunya diri

Maknany disini org seksi msih boleh bertaubat dn tuhan akn ampunkn tp bg kita yg syak wasangka..dan memanjangkn fitnah belum tentu diampunkn Allah..sbb itu jgn berani meletakkn hukuman terhadap org lain.kita bukan malaikat..hentiknlah perbuatan yg boleh memalukn saudara sesama islam..sesungguhny di antara dia dan kita belum tahu siapa yg lebih berat timbangan dosa..Hanya Allah yg mengetahui

Powered by Blogger.